The meltdown

by - 3/02/2008 07:56:00 p.m.

Noua Campanie TAG Heuer se anunta mult prea hot pentru Iceman. In caldura propriului camin si alaturi de frumoasa sa sotie, Jenni, omul de gheata pare a avea mai multe probleme decat ar putea avea in cursa din Bahrein.

Porecla, castigata cu sudoarea fruntii si zgarcenia cu care rosteste frazele, pare a se topi atunci cand Kimi Raikkonen se afla alaturi de cei dragi. Si exact asta a incercat sa faca Claudio Carpi. Faimosul fotograf italian a vrut sa il dezghete pe campionul mondial tocmai pentru a obtine o campanie inedita pentru linia de ochelari de soare. Pe langa linia de eye-wear se pare ca in primavara lui 2008 va fi lansata si o serie limitata de ceasuri ce vor purta semnatura pilotului Ferrari (ce va vorbeam mai devreme; ceasurile sunt creatie TAG prioritar pentru Mclaren).

Raikkonen este ambasador TAG Heuer din 2002 si unul dintre reprezentantii campaniei What Are You Made Of. Kimi spune ca a fi membru al acestei campanii "este o onoare si sunt foarte bucuros sa fiu un ambasador al campaniei modiale WAYMO alaturi de sportivi precum Maria Sharapova si Tiger Woods. Sunt mandru de faptul ca numele meu este asociat cu TAG Heuer si asta pentru ca acest brand are o puternica mostenire in motorsport. Foarte multe legende ale F1 au fost asociate cu TAG incepand cu Juan-Manuel Fangio, Jo Siffert, Jacky Ickx, Niki Lauda, Alain Prost si inclusiv cu Ayrton Senna, asta doar pentru a mentiona numai cateva din ele". i-as adauga pe Fernando Alonso si Lewis Hamilton... se pare ca Raikkonen i-a uitat; nu stiu de ce.


Se anunta o primavara plina de surprize pentru fanii finlandezului de la Ferrari. Pe langa campaniile TAG, Puma, MTV3 si multe alte ipostaze inedite sa nu uitam ca pe 16 martie il vom vedea intro alta ipostaza la fel de inedita si la fel de hot, cea de campion mondial in exercitiu direct pe pista din Melbourne.

You May Also Like

0 comments