Despre blog

by - 3/01/2008 06:09:00 p.m.



1 Martie... inca 15 zile si primesc cadoul mult asteptat: incepe sezonul 2008.


Odata cu inceputul lui Martie am decis sa trec la news in adevaratul sens al cuvantului. Desi la inceputul inceputurilor, pe 2 ianuarie, cand ma apucam de postat pe KimiRaikkonenNews premiza era sa scriu in engleza (ca si pentru proiectul FashionBride) am decis (in acest moment) sa transform blogul intrunul de limba romana.


De ce?


Pentru ca mass-media romaneasca duce lipsa de multe, dar mai ales de stiri despre sport ... fara scandaluri (sau numai despre scandaluri), fara exagerari, fara aproximari .... stiri despre sport. Despre f1 scrie toata lumea (ce conteaza ca habar nu are), sportul asta, in fiecare redactie de stiri sportive, e tratat ca ... eh, dar nu asta e subiectul.


Ce incerc eu sa fac e sa redau, ca atare, stirile despre pilotul meu favorit, campionul mondial in exercitiu, Kimi Mattias Raikkonen.


Rabdare, fara tutun, si comentarii ... asta va cer eu . Ce ofer? Ofer cele mai noi stiri despre un sport fascinant, ele vor incepe in timp real odata cu 14 martie (primele teste), si o gama larga de articole vechi care sa va ofere sustinerea necesara.


In plus voi incerca pe cat posibil, desigur in functie de cerintele voastre, materiale suplimentare care sa va faca sa intelegeti mai bine fenomenul F1.


Cu drag,

Kally.

You May Also Like

0 comments